۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

آلبوم اس ام اس امير

اس ام اس عاشقانه


محبت تنها هدیه ای است که

احتیاج به بسته بندی ندارد!


من ساده و بی رنگم

من غریب و دلتنگم

صد بار بزن قطع کن

من عاشق تک زنگم


روزی با خودم فکر کردم اگر او را با غریبه ای

ببینم شهر را به آتش میکشم ولی امروز

حاضر نیستم

کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست!



عشق مثل یه بیسکویت ترد میمونه که

درست کردنش سخته ولی

شکستنش آسونه!!!



دلم گرفته از آدمهایی که میگن دوستت دارم

اما معنی شو نمیدونن ، از آدمهایی که

میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو



نیستن ، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن

و وقتی آفتاب میشه

همه چی یادشون میره....



یه روز عشقت رو دزدیدم وبرای اینکه جای

امنی داشته باشه اون رو تو قلبم پنهان کردم

غافل از اینکه روزی برای پس گرفتنش قلبم

رو خواهی شکست....



عشق زمانی واقعی است که از قلب انسان

بر خیزد نه زمانی که بر زبان جاری شود و تا

زمانی که دل شکسته نشود

عشق را نخواهد آموخت!!



اگه چشمهام تو رو خواست قول میدم

چشمهام رو ببندم اگه زبونم تو رو خواست

قول میدم گازش بگیرم ؛

اما اگه دلم تو رو خواست چی کار کنم؟



عشق حقیقی مثل روح است

افراد زیادی درباره ی آن صحبت میکنند

ولی تعداد کمی محدودی آن را دیده اند.



لذت عشق ؛

زمانی که آن را نثار میکنید بیشتر از زمانی

است که دریافتش میکنید!!!



خدایا من چه سازم؟

خسته ی راه درازم....

نه فرهادم که مرد از داغ شیرین

نه ایوبم که با دنیا بسازم....



می خواستم ازت خواهش کنم امشب بری

کنار پنجره تا ستاره ها تو رو ببینن و

حسودیشون بشه که ماه شون با من دوسته



ققشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم



I LOVE YOU


اجازه هست كه عشقتو تو كوچه ها داد بزنم؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فرياد بزنم

اجازه هست که هر نفس ترانه بارونت کنم؟

ماه و ستاره رو فداي چشمونت کنم

اجازه هست که خنده هات قلبمو از جا بکنه؟

بهت بگم عاشقتم، دوست دارم يه عالمه

اجازه هست بهت بگم عشق تو توي سينمه؟

جونمو هم بپات بدم بازم براي تو کمه

بمن بگو،بگو بمن،بگو منو دوستم داري

بگو که واسه هوست پا رو دلم نميذاري

اجازه هست نگاهتو تو خاطرم قاب بکنم؟

چشمي که بدخواهمونه بخاطرت خواب بکنم

اجازه فرياد بزنم تو قلبمي تا به ابد؟

بدون اگه رسوا بشم، بخاطرت خوبه نبرد

اجازه هست کنار تو به اوج ابرا برسم؟

دست تو توي دستمو،برم به فردا برسم

اجازه هست دريا بشم،کويرو پيمونت کنم؟

تو صدف دلم بشي من تو دلت خونه کنم

اجازه هست يه لحظه باز توي چشات نگاه کنم؟

بايک نگاه بي ريا روي غمو سياه کنم

اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر